- VATTEN

"Fan vad jag HATAR vatten!! Fyller detta ämne någon som helst funktion i världen?

Här går man på en kvällspromenad och lyssnar på musik via mobilen. Minding my own business och gör sannerligen inga obscena gester mot eventuella regngudar. Då börjar det plötsligt spöregna, verkligen tokregna. Det vräker ner som aldrig förr. Det är ofantligt synd om mig som går i regnet, det är jag mot världen, mitt hår blir blött, jag är en martyr. Men jag kämpar på. Och vad händer då? Jo då havererar min mobil av regnet. Så jävla orättvist, här kämpar man i värsta regnovädret. Och vad får man för det? Jo en mobil som inte fungerar, med en immig skärm som ser ut som om nån lagt en sats eller två i den.

Från och med idag är allt vatten min ärkefiende. Jag tänker aldrig mer dricka vatten eller duscha. Alternativt dricka och duscha så mycket att vattnet tar slut. Då ska jag hånskratta en månad eller två. Då har jag äntligen fått min hämnd."

/ WinterHeart @ QX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0