- SUIT YOURSELF

Okej, eftersom ingen som läser min blogg verkar lyssna på musik och inte ens kan ge förslag till vad ni vill ha i ipoden så skyll er själva. Får väl plåga er med ännu mer Jethro Tull, The Cure, Winnerbäck, Kaiser Chiefs, Kate Nash eller Volbeat, we'll see.
Från och med nu ska jag plåga er med massa inlägg om hockey, Harry Potter, Kyle XY, Nile City och saker som ni inte alls bryr er om, det gör inte mig nånting.

Ja, jag är på riktigt dåligt humör efter dagens förlust mot Ryssland i hockeyn. En match som dom inte alls borde vunnit, Sverige var det bättre laget i den här matchen. Jävla skit att Honken skadar sig också, när Liv inte är helt frisk, så nu har vi bara en helt fungerande målvakt av tre.

Nej. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0