- SILVER TILL HV71

... och Färjestad tog guldet. Naja. Har mycket synpunkter på själva matchen, domarhelvetet och hur mycket jag avskyr Färjestad just nu men jag ska bespara er det, snäll som jag är höhö.
Men silver är väl inte fy skam det heller. (:

Var ju som sagt till UM idag. Vet inte riktigt hur det gick än. Fick i alla fall tabletter som jag ska ta 2 gånger dagligen i 10 dagar. Ska även till vårdcentralen och ta en massa prover. -.- Proverna som jag ska ta sa mig inte så mycket med alla dess förkortningar och vad det nu var, men vi får se som sagt. Det var för 6 olika grejer i alla fall om jag inte minns fel.

Imorrn väntar en tripp till stadsbiblioteket med River, och lite senare på kvällen ska jag kanske iväg på middag. Kameran följer nog med då om jag kommer ihåg den haha.

Nu är det sängen som gäller, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0