- I-LANDSPROBLEM

När man lägger in låtar i datorn, eller rippar en cd till datorn, varför är orden i sångtiteln alltid skrivna med stora bokstäver? Ska Man Skriva Såhär Eller? Det är så sjukt irriterande! Och tvångstankar som jag har så måste jag sitta och byta namn på alla låtar, vilket jag fick göra igår när jag la in låtarna från Rivers mp3 i datorn. Det tar liksom sin lilla tid.

Såhär kan det stå;
01 - Jethro Tull - Heavy Horses -The Very Best Of
Melodifestivalen 2008 - I Remember Love - sarah dawn finer (?)
12 - Daugava - Lars Winnerbäck - en tätort på en slätt

Såhär ska det stå;
Jethro Tull - Heavy horses
Sarah Dawn Finer - I remember love
Lars Winnerbäck - En tätort på en slätt

Varför blanda in skivnamn, nummerordning, årtalet det kom ut, osv?
Någon som finner det här lika irriterande som jag gör?

Det som suger mest är att det inte ändras sen när man lägger in låten i mp3:n... ><

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2009-04-22 @ 12:32:53
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Jen

haha gullig du ar! :*

2009-04-22 @ 21:41:19
Postat av: Leia

Hehe, jag brukar också ändra sådär =)



Kram

2009-04-22 @ 21:47:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0