- FREDAG

Helt random folk har börjat kommentera min blogg! Inte för att jag klagar, men ändå. 8D

Morgonen började med att jag blev väckt av en arg mamma som trodde jag börja 8 istället för 9.30. Viss irritation från min sida uppstod. Upptäckte sedan att tabletterna jag fick från um har börjat verka. Damn you! Typ. Fast ändå lättad, så det är väl bra. Öhm, ja. Blev okoncentrerad pga magont vissa delar av dagen.
Första lektionen var engelska, då vi typ inte hade nån engelska. Däremot så är projektarbetet kirrat för trean nu! Sköni. Håltimme på det, då lite biologi och franska blev gjort. Lånade även bibeln -.- Känns jättebra när jag har Dawkins bok liggandes hemma här haha. Franska på det då vi hade skrivdelen på kursprovet, och det gick faktiskt över förväntan. Svenska var sista lektionen som var en frivillig lektion, eller "eget arbete/jobba hemma". Vilka var det som dök upp tror ni? Bara jag. -.- Fick i alla fall lite hjälp med vad jag skulle ta för stycke, så nu ska jag läsa om olyckorna som drabbade Egypten. KUL. Fick mig i alla fall ett gott skratt när jag skumläste lite annat haha. Kan publicera det lite senare om jag kommer ihåg det, och hittar det. Bibeln </3

Värsta inlägget ever men jag visste inte vad jag skulle skriva om, och jag hade lust att blogga.
Anywho, hörs kanske senare. Ciao!

Kommentarer
Postat av: R

kontakta mig

2009-04-24 @ 19:39:11
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0