- FLERA INLÄGG?

Jag följer som sagt väldigt många bloggar som jag går in och läser flera gånger varje dag i hopp om att folk har publicerat någonting nytt. Men varenda gång blir jag lika förbittrad när jag upptäcker att ingen skrivit någonting sedan jag senast var inne och kollade. Varför skriver inte folk mer och oftare?
Så kom jag att tänka på att jag själv är likadan. Jag försöker blogga varje dag men ibland blir det inte av, och ibland kan jag ha flera dagars mellanrum mellan inläggen. Tycker ni att jag ska blogga mera?
Såklart om man har någonting "vettigt" att skriva, jag vill ju inte blogga bara för bloggandets skull.
Är det någonting ni vill se mer av här i bloggen? Bilder? Filmklipp? Musik?

Och på tal om det så tänkte jag byta musik, och utseende, i ipoden här till vänster. Vad vill ni ha för musik där? Det är ju trots allt ni som går in här och läser, så jag kanske borde ha musik som ni tycker om.
Så ge gärna ett par förslag så ska jag göra mitt bästa! Låtarna får ju inte vara en pest att lyssna på haha.

Fick skriva allting lite hastigt nu för nu kvart över börjar hockeyn på sexan, Sverige mot USA idag!
Hörs kanske senare, ciao.

Kommentarer
Postat av: R

du vill inte skriva om det jag vill läsa om och du vill ha musik som jag vill lyssna på :(

therefore

har jag inga idéer



hur går det med biologin?

2009-04-30 @ 18:32:27
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0