- ETTÅRSDAG!

Vet ni vad, mina kära bloggläsare? Idag har jag haft min blogg i ett år! Yay, eller nåt.
Med det här inlägget så har jag lyckats publicera 232 inlägg. ^^
Tänkte "fira" detta med att dela med mig av en låt jag haft på repeat dom tre senaste dagarna, när jag har haft tid att lyssna. Blir ni förvånade när jag säger att det är en låt med Jethro Tull? Jag tycker verkligen dom är så otroligt bra! Låten får mig att tänka på Stefan Liv också (orkar inte förklara varför), HV71's målvakt. Jag har förvisso absolut ingenting emot det, haha!

I alla fall, här kommer låten!
Jethro Tull  - Heavy horses





Jag kunde inte hitta samma version som jag har på skivan som typ bara är 4 min lång, denna är nämligen 9 min lång. Men ni behöver bara lyssna på dom 4 första minuterna, det är ungefär så låten låter på skivan.
Visserligen tycker jag ju hela klippet är värt att lyssna på, men det är ju inte så många som ens brukar kolla på klippen jag lägger ut.
Puss på att videon är så extremt bra gjord, och att Ian Andersson (sångaren) ser ut att ha pundat precis innan haha!

Imorgon drar vi till mormor över dagen, vi ska väl äta en massa mat bara. -.- Kommer fan rulla hem!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0