- E~I~E~I~O!

Idag efter skolan fick jag besök av Alexandra, mycket angenämt om jag får säga det själv. Vi bor typ asnära varann, men ändå umgås vi jättesällan, hur kommer det sig? 8D Ändring på det tycker jag!
Vi drygade mest vid datorerna, jag vid min och hon vid Villys. Vi käkade även Ben & Jerry's, kollade på TV samt spelade på min flöjt som jag köpte på Irland! Haha, mycket skratt blev det ju i alla fall. ^^
"Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O!"

Jag hittade även laddaren till kameran så nu kan jag äntligen fota det jag inhandlade på Irland. Sisådär mer än en månad för sent ;D Men bättre sent än aldrig, right?

Och hur kan ni inte roas till fördärv av vatten-inlägget? Jag småfnissar för mig själv varje gång jag läser det. Jag ska leta fram nåt annat han har skrivit så det kommer i ett nytt inlägg snart.

So long, bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0