- DRYGT

Men åh, drygt eller vad. Har haft håltimme i tre timmar nu och jag har ytterligare en timme kvar att se fram emot.
Trots att jag somnade rätt 'tidigt' igår så är jag hur trött som helst. Vill bara åka hem och lägga mig och sova!
Engelskan går ju sådär, jag har väl skrivit en halv sida ungefär men jag har så himla svårt att koncentrera mig.
Gick även till en bitter_mattelärare_xx, som inte hade tid att lära mig hur man faktoriserar utan insisterade på att jag ska dyka upp på nån extra matte lektion. Great. Vet inte ens vad jag ska göra på mattelektionen idag i såna fall, för jag kommer ju inte vidare utan att ha lärt mig det där. Men naja, jag får väl sitta utanför och "arbeta", det vill säga finputsa engelskan lite om jag inte blivit klar med den än då.

Nu är det bara 1 lektion idag, och 2 lektioner imorrn - sen är det påsklov! Dessutom så börjar jag klockan 1 imorgon så det ska bli skönt med en lång sovmorgon. Det är även hockey imorgon på kvällen att se fram emot, så nu är jag glad_flicka_91.
Nej, om man skulle skriva vidare på den där engelskan och få tiden att gå lite fortare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0