- CAMILLA 23 ÅR

Idag var jag bjuden på födelsedagsmiddag!
Dålig fantasi som jag hade så fick Camilla 10 röda rosor och chokladhjärtan, men jag hade typ en kvart på mig att handla haha.
Vi var ett rejält gäng som samlades och åt på grekiska kolgrillen i Tumba, snacka mätt man blev!
Dom som var där, som jag kommer ihåg, var;
Camilla, Thomas, Phia, Ari, Robin, Ellie, 'mormor', Anna + hennes pappa, Jim & Anna, Jimmie, Lena, Tindra, Lukas, Rikard, Jerry + sin tjej, Annelie & hennes kompis Linda, Stoffe(?), en till Linda, och Thomas föräldrar som jag inte kommer på namnen på för tillfället. -.-
Sen så skulle alla olyckligtvis gå ut, något bittert att man inte är 18 eller vadå.

Jag "tröståt" en Ben & Jerry's när jag kom hem istället ;D

Nu ska jag sova, god natt!




Gammal bild på födelsedagsbarnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0