- BUNGLE IN THE JUNGLE

Can you guess my name? Can you guess my trade?
I'm going to catch you anyway.
You might be right. I'll give you guesses three.
Feel me climbing up your knee.

Guess what I am. I'm a steel monkey.


Lördag; Jag traskade hem till Alexandra (: Vi bakade muffins, satt ute i solen och löste korsord, och sen kollade vi på DET. Den filmen är måttligt skum alltså! Pennywise.
Det var även ett år sedan jag och några till var på "avskedsfest" hemma hos Jennifer.

Söndag; Sov över hos Alexandra till idag, vi gjorde inte många knop inte. Låg mest i soffan och slötittade på TV. Vid 3 nån gång så gick jag hem, skulle ju kolla på hockey med Villy. Jävla Färjestad. Det tittades på Wipeout - blondinspecial xD Det var kul haha! Sen spelade jag på Villys PSP, och varvade nåt gammalt arkadspel.
Ett år sen Jennifer flyttade till Colombia :/ Det hade man ju i bakhuvudet hela dagen... Men fick prata med henne en stund i telefonen på kvällen <3

Idag; Sov lite för länge -.- Fick även för mig att städa mitt rum men jag är än så länge bara halvfärdig med det. Ska dammsuga och byta sängkläder, sen är jag i stort sett klar. Så det ska jag väl ta tag i nu, så är jag klar sen!

Kommentarer
Postat av: R

kollade på början av wipeout... sen kom pappa och satte sig och bah "ooooh", "aaaaaawh" när de föll i osv. och i just can't stand that så jag stormade ut. tusan.



wtf? städar du rummer IGEN?!?!

2009-04-06 @ 20:26:59
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, inte jag heller. Det är så sjukt irriterande!



Vadå igen? Jag har inte städat rummet sen.. innan vi åkte till Irland nån gång, och det var ju ett tag sen nu. xD

2009-04-06 @ 20:39:02
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: jen

saknar dig otroligt mycket, tack sa mycket for dina sms. betyder mycket <3

2009-04-08 @ 21:41:31
URL: http://romanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0