- 090430

Jag kan inte lägga in några nya låtar i mp3:n. Det står att allting är skrivskyddat och att man måste ta bort det, vilket jag har gjort, men det funkar ändå inte. Samma ruta kommer upp med vilken låt det än är som jag försöker föra över.
Kul. Har bara 20 låtar inlagda sen förut med Jethro Tull, och nu börjar det bli lite tjatigt. Ingen aning om hur jag ska få det att funka och mitt humör har inte vart det bästa idag så tålamodet räcker inte alls långt kan jag säga.

Ska till Uppsala imorrn och titta på bebisar! :D Min moster har fått en liten Julia och min kusin har fått en liten Loke. Mamma har köpt hur söta kläder som helst som dom ska få *_* Vi ska först åka till morfar och troligtvis äta lunch eller dylikt, åka iväg bortåt Gränby och hälsa på dom, och sen tillbaka till morfar och antagligen äta lite mer mat haha.

Nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, så jag ska väl göra nånting åt det. Har sån lust att läsa HP bara men det får väl vänta. Ha det så bra, hörs imorrn. God natt!

Kommentarer
Postat av: R

1. cheer up

2. loke <333333333333333

älskar det namnet, både med svenskt och engelskt uttal

2009-05-01 @ 00:25:20
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0