- 090407

Fan. 3-2 till Färjstad idag, vilket betyder att dom leder med 3-1 i matcher. Vinner dom matchen imorrn så tar dom hem guldet. Tror visserligen inte att dom vinner imorrn, men man vet ju aldrig.


Ska till UM imorrn. Har sån jävla ångest inför det. Nåt fel är det ju, och jag är sjukt rädd för att få reda på vad det är. Det är nog därför jag skjutit upp det så länge...
Tror inte så många fattar vad jag snackar om, men det är ingenting jag vill skriva här. Om du vill veta - fråga mig personligen.
Ångest som sagt.


I alla fall. Idag var jag, mamma, Malin, Villy och Viktor på Heron City och bowlade. Fan vad jag suger på att bowla haha! Oväntat att jag kom sist eller? Två 10-åringar spelade liksom bättre än mig, grattis Anna.

Nu ska jag kila ner och titta på tv en stund, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0