- TIME HAS BEEN REPLACED BY A COUNTDOWN

152 dagar kvar - kan ni gissa till vad? Irland. Alltså gaaah vad jag längtar! Det enda att se fram emot känns det som...
Vet att jag är sämst på att hålla bloggen uppdaterad men om det är nånting jag verkligen vill ha sagt så hamnar det på bilddagboken, automatiskt. Fler som kollar min bilddagbok än som läser min blogg D:.
Ingenting som händer ändå så jag har inget att skriva om. Har vart med Linda och Shorty i helgen som var men det har jag ju redan nämnt på bdb, samt laddat upp bilder.
Ska försöka blogga varje dag nu så jag kan hålla nedräkningen vid liv, även om det bara är det jag "bloggar" om då.
Nu ska jag ta mig an tyskaläxan till imorrn, gå igenom några franska verb och sen ska jag sova tidigt idag! Hoppas på att somna inom en timme, max 1½ eller så.
Och juste! Idag testade jag den nya Ben & Jerry's glassen som kommit ut. Lite av en besvikelse eftersom dom bara slagit ihop två glassorter som redan fanns. Tycker dom borde ta tillbaka Cherry Garcia och Chocolate Therapy istället! 
Naja, jag blir inte nå klokare på det här.
Tschüss! :*

Kommentarer
Postat av: R

kmr du ihåg att jag gav dig massa förslag på saker att blogga om? vill du ha fler?

så kan du typ svara på en varje dag + hålla nedräkningen vid liv :)

...och du kan ju googla runt efter saker att göra i dublin (och närliggande område :P) så kan vi typ bestäma lite roligheter att göra :D:D

2008-09-24 @ 21:40:53
Postat av: A

Ja tack, saker att blogga om skulle uppskattas mkt! :D

I'll do that (yy) Du kommer såga mina förslag så jävla hårt men ändå. 8D

2008-09-25 @ 19:02:47
Postat av: R

okej... fixar sen

i would NEVER :P

2008-09-25 @ 19:46:10
Postat av: A

Danke!

Haha nej inte skulle du. HOOOOOST

2008-09-25 @ 21:13:35
Postat av: R

aterisker (*) funkar inte i kommentarsfälten no0b

2008-09-25 @ 22:42:41
Postat av: linda

Chocolate Therapy <3

2008-09-26 @ 20:19:20
URL: http://bbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0