- ROCK BAND!

Hej alla glada! Och förhoppningsvis inte sjuka som jag är.
Inget internet på min dator då våran [raouter] pajade på nåt vänster så att det trådlösa internetet försvann >< Palla.
Och nu är jag till råga på allt sjuk! Ont i halsen och hostar en massa, samt förkyld med en extremt igentäppt näsa. Idag försvann dessutom smaken och lukten, känns great. Huvudvärk för jämnan och så får jag inte sova om nätterna.

Hur som haver, idag har Dennis sin 20-årsfest. Jag tror att jag ska ta mig dit fast inte bli så långvarig va. På söndag blir det även Gröna Lund med Ellie, Phia, Robin, mamma och Malin. Hoppas att jag känner mig någorlunda bättre då (yyy).
Min sysselsättning om dagarna är att spela Rock Band på Nicklas XBOX! :D Trummor mehhehe. Sjöng förut men nu kan jag inte det pga halsen :C

Öhm, nu håller jag på att vika en massa tvätt.
Haddå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0