- OINFOJAVWJSKVJ;AJMNFJWKJALFNKJBL OMG?!

Hahahahaha alltså ni aaaaaanaaaaaaar inteeeeeeee!
Fick samtal från MTV idag, och jag hade tydligen vunnit en av deras tävlingar! O________O
MEET & GREET MED FUCKIN' JASON MRAZ! djwfnoivnoeivnepnv :D? Ni skulle känt min puls för ett litet tag sen meheheehehheheheheh. Lovisa som jag hade tänkt ta med mig kunde ju såklart inte D: En fucking klassresa till Gotland just denna helgen, så jävla typiskt >>>>>>>>>:. Men jag tror att jag ska ta med mig Veronica, hon sa att hon ville (: Och hon är den enda förutom Lovisa som jag helt vet säkert lyssnar på honom.

Men jkfbwjfbwlfnblwfbvwkjv fatta stort det här är egentligen? Jag kan fortfarande inte fatta det! Och jag fattar verkligen inte hur jag kunde vinna? O___o Helt sanslöst, sämsta saken ever skrev jag. Eller snarare; jag skrev det jag trodde dom ville höra. Det funkade uppenbarligen.
Och ja, jag är helt oianoivnslvkndsvnvbjkrn för tillfället.





Time has been replaced by a countdown; 151 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0