- I'LL NEVER BE ANYBODY'S HERO

Känns som att det är dags för en uppdatering.
- fortfarande sjuk.
- nya glasögon! Nöjd som fan med dom faktiskt. Fast fortfarande inte vant mig vid dom ännu, styrkan alltså.
- drar till Uppsala imorrn :*
- på lördag åker mamma + hennes 2 kompisar till Grekland :c Nej, jag är inte alls avundsjuk. Eh.
- lite tröstande...; IRLANDSRESAN ÄR BOKAD! :D Fortfarande ofattbart.

Juste, nu när jag är sjuk så håller en kompis på att skicka åtskilliga sms varje dag, som i princip har samma innehåll. Saker som "krya på dig/hoppas du mår bättre snart/kram/<3" osv osv. Blir man inte sjukt irriterad på sånt efter ett tag eller är det bara jag? Shit, sluta vara så påträngande och låt mig få andas damn it! Det är inte så att jag är dödssjuk precis ><
Hur som haver, RIVER, jag pratade med han nyss och guess what? Han hade börjat gråta över att; jag sa ifrån, samt sagt att jag aldrig vill ha en kram av honom. DRAMAQUEEN?!?!?!?!?!?! Seriöst vem tar åt sig av nånting sånt, och vem börjar gråta utav det? Han lever i alla fall upp till namnet jag döpt honom till i mobilen; Emobarnet.

Nej usch och fy, nu ska jag krypa till kojs. Uppdatering kommer kanske imorrn om jag hinner, annars på söndag. Och då har jag förhoppningsvis lite roligare saker att skriva om.
God natt allesammans, pusski! :*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha det lät som någon inte har ett liv! Eller vänner :P

2008-09-11 @ 23:06:51
URL: http://lindholmaren.blogg.se/
Postat av: Linda

emobarnet x'D

2008-09-12 @ 12:14:48
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: R

><

på er (dig och emelie)

man svarar inte på "krya på dig/hoppas du mår bättre snart/kram/<3" med en bitchslap

jag vägrar

2008-09-12 @ 13:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0