- A BEAUTIFUL MESS

Jag är förjävla duktig om jag får säga det själv! ;D Den här veckan har varit helt skolkfri!
Tänk att jag gått på alla dessa lektioner; biologi, matte, tyska, idrott, franska, svenska, engelska, fysik, svenska, matte kemi, tyska, matte, kemi, fysik, biologi, engelska, biologi, franska. Uppdelat dagvis alltså.

Hmm, vad mer? Jag är fortfarande helt ajkfbklnfvgnfkjsvaf, och då ska vi inte prata om min mage haha! Har haft fjärilar i magen precis hela dan, scheisse vad jag är nervös! Ni kommer få stå ut med det här ett tag haha, jag menar; sånt här händer bara en gång!
Träffar Veronica vid 15.30 imorrn inne i stan, så ska vi äta nåt (om jag får ner nåt lol) och bara snacka ihop oss lite. Sen åker vi iväg till Fryshuset. O_O Alltså förlåt men det är helt... kjvndlavnvlv. Om ett dygn så ska jag träffa Jason Mraz. Ett dygn. Snacka om att det kommer bli svårt att somna ikväll! Ska bli kul att mobba sönder alla när vi kommer dit imorrn, till dom som står först i kön typ och bara; "NU SKA JAG PÅ MEET & GREET MED JASON MRAZ, IN YOUR FACE BITCHES!"

Jag ska försöka sysselsätta mig med nånting nu ikväll, men jag är så himla ur fokus. Blir till att "plugga in" hans musik. (yyy) Så jag kan briljera lite imorrn ;D
Tschüss!



Time has been replaced by a countdown; 150 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0