- TO WISH IMPOSSIBLE THINGS

Sämsta bloggerskan ever, jag vet!
Vet bara inte vad jag ska skriva om damn it. River, skulle inte du ge mig tips? Det vore asbra i såna fall (yyy)
Tja, ingenting roligt alls händer förutom att jag är ledig imorrn - men den glädjen dör när jag måste plugga. Och i helgen ska jag kanske träffa Amanda och Veronica, vet inte riktigt hur det blir ännu! Amanda har jag känt sen ~ ett år tillbaka men aldrig träffat och det var Veronica som följde med och träffade Jason Mraz. Och på tal om Jason Mraz, jag skrev förut att jag skulle lägga upp bilder här från det. Men jag gör det bara om någon vill det, känns så onödigt annars. Kommentera om ni vill.

Nu ska jag försöka sova så att jag inte sover bort hela dagen imorrn, men vi får se hur bra jag lyckas med det... "dot com". Hahahaha, never mind that, bara jag & Villy som är dryga. xD
Tschüss!


Time has been replaced by a countdown; 131 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: R

just'e

men hinner inte nu. påminn mig igen.

2008-10-15 @ 18:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0