- HÖSTLÖVEN DANSAR IDAG

Oh så duktig jag är! Har pluggat en "massa" matte, så nu kan jag kanske 0,01 % av matteboken lol. Känns bra att det går framåt i alla fall. (:
Idag har varit en väldigt lugn dag i skolan, jag & River hann med en promenad där vi bara pratade allmänt. Mest om skolan och Irland haha xD. Och en irriterande helikopter, j*vla attentionwhore. :c (Det var ett bankrån i centrum idag hahaha.) På tyskan fick jag skriva en verbdikt som man skulle utsmycka och rita på, fanns massa färgpennor, papper, sax, lim och ja. Ytterst engagerat, och onödigt.

ich schlafe
du schläfst
er/sie/es schläft
wir schlafen
ihr schlaft
sie/Sie aufwachen

(jag, du, han/hon/den/det, vi, ni sover. de/Ni vaknar)
Wtf? ><
Och jag lovar att jag snart ska börja skriva en mer engagerad blogg, när inspirationen kommer tillbaka eller nåt.
Tschüss!



Time has been replaced by a countdown; 140 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: River

*engagerad

...det ser vi fram emot.

...och...

dito

antar jag :P

2008-10-07 @ 13:55:48
Postat av: A

Ah tack, tyckte att det såg konstigt ut när jag skrev ordet haha.

Dito?

2008-10-07 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0