- FRÖKEN SVÅR

Never mind mina senaste små emoinlägg, men allting känns bara så... fel just nu. >: Euw, palla.
Fast jag måste erkänna att jag känner mig jävligt stolt över mig själv som har gått i skolan 8 dagar i rad nu, utan att skolka nånting! Fast jag tror att jag bryter den trenden på fredag, tyvärr. Vill inte egentligen men alltså, ja. Vet bara inte hur jag ska förklara min plötsliga sjukdom/försvinnande just den lektionen vi har ett stort verbtest, i franska :'D.

Vart hittar man inspiration i dessa tråkiga, mörka och regniga höstdagar? Vad kan man hitta på så man blir pepp igen? Vart ska man gå när vägen man gick på så plötsligt tog slut? Vad ska jag göra?
Jag vet i alla fall vad jag ska göra ikväll (efter tyska- och franskaplugg) - kolla på Mysteriet på Greveholm.

Ja juste, ny msn nu; [email protected]. Och radera min gamla msn!



Time has been replaced by a countdown; 145 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0