- AND THAT IS AN ACTUAL FACT

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN TILL EMELIE SOM BLIR 18 ÅR IDAG! <3 Je t'aime :*

Måste bara säga hur förjävla stolt jag är över mig själv! Har nu klarat av den här detoxen i sex dagar nu. Sex! Jag fattar det inte själv, men alltså *___* Måste dock tillägga att det var väldigt jobbigt idag. Var ju över hos Emelie och där bjöds det på smörgåstårta, korv med bröd och lite godis. Och där fick jag, mamma & Benny sitta och titta på när alla andra åt D: Kändes ju mindre kul, och det fanns stunder man ville dyka ner i smörgåstårtan med huvudet före och äta upp aaaaalltiiiing! Jag vill inte se ut som en val. Den tanken är faktiskt väldigt motiverande. Och nu börjar man tänka istället att, nej men jag kommer faktiskt inte se ut som en val, jag kommer klara av det här!
Och det känns bara så jävla onödigt när folk ska hålla på och sukta en med mat/godis, för det är det fler än en som har försökt att göra det. Come on, hur gamla är ni egentligen?!

Ikväll ska jag nog bara dega framför tv:n, kanske kolla på en film med familjen. Annars blir det datorn, as usual. Och imorrn ska jag, tro det eller ej, plugga. Hoppas jag. Nej, jag ska!




Emelie & jag på bilden. Tagen för kanske, 8 år sen eller nåt?
Ja, jag bjuder på mig själv som fan just nu.



Time has been replaced by a countdown; 142 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: River

haha... jo jag är väl sisdår 5,5år mentalt :P

helt jävla fantastiskt att du klarar det, du är typ buddha/dalai lama/ghandi eller dylik extremt karaktärsdanad person. wow. wow. wow.

sååååååååååååååå imponerad.

2008-10-05 @ 21:02:08
Postat av: A

Haha, tack! :D Fatta att jag har klarat en vecka av den här skiten nu O: Och nu så känner jag mig inte lika trött/grinig längre så kommande vecka så ska jag nog börja träna också ;D

2008-10-06 @ 00:05:36
Postat av: River

asså... wow... jag är, för 1000nde gången, jätteimponerad. sen när har du sån karaktär?

muttrar

2008-10-06 @ 08:18:03
Postat av: A

Bra fråga, jag är förvånad själv. Men jag pallar väl för att mamma & Benny också gör det, så jag inte är ensam. Hade jag behövt laga all mat själv hade jag failat efter ett par dar haha.

2008-10-06 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0