- LÖRDAGSMYS

Hoho, Shorty ringde för ett par timmar sen och frågade om vi skulle hitta på nåt så nu är hon påväg hit! :'D Ska snart gå och möta henne vid bussen faktiskt ^^ Och ööh, ja. Vi ska vara allmänt flummiga och spela Rock Band, sjunga Singstar, julpynta lite och umgås med min lillasyster. Vi har också mat för ett helt kompani höhö. Och massa chips - jag & Malin kunde inte komma överens om vilka chips vi skulle ha så vi fick en varsin stor påse chips x''D
Kvällen kanske inte blir så dum ändå :*
Nu måste jag kila till bussen också!

Och btw River, jag köpte en lite för tidig julklapp till dig idag! Mohahahaha. Du får den på måndag, därav tidig julklapp. Kunde inte riktigt hålla mig. D:

Kanske bloggar senare igen, vi får se.
Tschüss!


Time has been replaced by a countdown; 86 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: R

WOOOOOT?

OMG :D



vad vill du ha i julklapp? :D

2008-11-29 @ 19:10:26
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/
Postat av: A

Haha :D Öhm, jag vet inte. Surprise me! ;D

2008-11-30 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0