- JAHA...?

Vet inte vad jag ska skriva egentligen, mår väl inte så jättebra just nu...
De senaste 1-2 veckorna har min mormor åkt akut in till sjukhus/psyk med ambulans fyra gånger. I fredags blev hon inlagd på akademiska sjukhuset i Uppsala... Jag & mamma spenderade dagen där i lördags. Vet inte exakt vad det är för fel på henne men det snackades om en propp och möjligtvis en stroke, + att hon dessutom har bältros. Och jag vet inte, men det är i alla fall nånting som har hänt i huvudet på henne. Hon pratar konstigt och är inte alls klar i huvudet, hon blandar ihop en massa saker... Och i torsdags så skulle hon bli inlagd på psyk, men dom konstaterade att hon tydligen inte var tillräckligt psykiskt sjuk, så dom hade skickat hem henne. WTF?!
Det är hjärtskärande att se någon ligga i en sjukhussäng och gråta för att personen har så fruktansvärt ont...
Nu tänker jag bara på att det värsta kan hända och det är ju inte direkt en uppiggande tanke...

Inget plugg alls har det blivit i helgen i alla fall. Imorrn måste jag prata med min franskalärare så att jag förhoppningsvis kan skjuta upp provet...
Edit; jag fick inte skjuta upp provet. Hej jag kommer få IG på ytterligare ett prov. :'D

105 eller 106 dagar kvar nu, tror jag.

Kommentarer
Postat av: R

oj, shit, vad sa hon?

2008-11-10 @ 21:56:10
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0