- ICH BIN MÜDE

Wäääh, jag har tråkigt. Och som rubriken lyder - jag är trött!
Otrooooligt seg dag i skolan idag, fyfan. Fast jag upptäckte ju faktiskt att etsy.com är en otroligt fräsig sida med saker som man absolut behöver. Typ. Coolstuff.se är också en sådan sida.
Enda vettiga jag gjort idag är att träna med min mori - fast jag påväg upp till bilen bönade och bad om att vi skulle stanna hemma och sova istället haha. Men iväg kom vi i alla fall, och tur var väl det.

Dagens ord: Schnucki <-- älskling på tyska
Dagens låt: Secondhand Serenade - It's not over

Jordgubbsmilkshake på McDonald's innehåller inte en enda jordgubbe.
Tschüss!


Time has been replaced by a countdown; 95 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0