- FRUSTRATION

Efter att ha vart väldigt arg på Villy för att jag anar att han är tillbaka i gamla banor så påpekar River - vi är exakt likadana, fast när det gäller godis. Och det är ju som sagt bara godis och det är ändå så svårt att stå emot. Så det gick över till att jag blev jävligt arg på mig själv istället. Jag menar, hur svårt ska det egentligen vara? Jag klarade mig i en månad utan godis eller socker över huvud taget under min detoxmånad, så hur svårt ska det vara att bara äta godis en gång i veckan? Och då får jag ju till och med äta det.
Så nu har jag bestämt mig att bara förtära godis och dylikt på lördagar, jag ska helt enkelt börja med lördagsgodis. Jävligt dum månad att börja i kom jag på. Chokladkalender fram till julafton. </3 Fast det har jag ju iofs varje år, så.
Och på tal om chokladkalendern, imorrn börjar julkalendern xD. Tönt som jag är så kollar jag fortfarande på den, fast de är jättedåliga <3 Det var bättre förr. Och oj vad gammal jag lät där.

Anna förfan, tänk på sommaren -09! There will be no valar!

GUTEN NACHT!



Time has been replaced by a countdown; 85 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0