- DON'T WORRY, BE HAPPY?

Haha, yeah right. Hela den gångna veckan har vart allmänt jättepissig. Jag hatar Sjödalsgymnasiet. Jag hatar projektveckan. Jag hatar redovisningar. Jag hatar folk som ständigt sitter med öppen mun - ser dom inte själva hur förjävla efterblivet det ser ut eller? Jag hatar en viss person i min klass, ni borde nog veta vem vid det här laget.
Mycket kan man störa sig på här i världen, mmyes.

Och på söndag är sista dagen jag kan använda mina biobiljetter till SAW V som jag vann - men jag har ingen att gå med. Antingen så kan nån inte eller så "tål" dom inte såna filmer. Great.

Nu så ska jag kolla på The Shawshank Redemption för säkert tjugonde gången nu, absolut älskar filmen.
Guten Nacht.



Time has been replaced by a countdown; 88 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: R

uppdejt

2008-11-29 @ 00:18:12
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0