- ZUT!

"Tillhör inte Island Danmark? *pratamedenhejjagkanalltröst*"
"Eh nej, det är Grönland som tillhör Danmark Oo"
"Aha, men lyssna inte på allt jag säger. Jag har ofta/alltid fel."

"Jag håller på att bygga modellflygplan på fritiden. Två av dom är till och med radiostyrda!
"Vad gör du med dom? Leker eller?"
"Eh nej, jag leker inte med dom. Jag ställer dom på en hylla."

"Jag bygger en träkoja hemma! En riktigt jävla stor en, så till och med en familj skulle kunna flytta in! Ett projekt sen fem år tillbaka."
"Det hade vart okej om du hade använt kojan för fem år sedan också. Så du leker bara med massa modellflygplan som du sen kan ha i din koja i skogen?"
"Men nej. Det är mer som.... som..... ett trähus! & jag leker inte."
"Det gör du väl visste."

"Jag köpte massa jeans i julas på NK. Köp fem betala för fyra. Jag hade ju så klart väldigt, väldigt mycket pengar då... lyckligtvis! :D"

Är det bara jag eller får ni också lust att spraya tårgas i ögonen, häfta fast fingrarna i bordet & sparka människan som sa det där medvetslös?! Med kursiv stil alltså. Fyfan!
I alla fall. Dagen har flytit på ganska bra. Franskaprov imorse och det gick G-bra hoppas jag på i alla fall... Får hypa upp mig mer på dom andra delarna så jag i alla fall lyckas få VG i slutbetyg. Bild direkt efter det & det gick bra, i alla fall för min del! :D Höll på att måla mina lerfigurer hela lektionen, och det blev hur bra som helst. Allt tack vare River faktiskt mohaha, hoppas på MVG där ;) Jag ska ta en bild nån dag så får ni se hur det blev. Lunch. Matte efter det och vi fick bara sitta och repetera och fråga om hjälp. Gick även och lånade en bok på bibblan under denna lektion, en engelsk x) Har redan börjat läsa lite och markerat lite ord som jag inte förstod. Tillbaka upp i klassrummet för mentorstid där vi fick reda på att vi slutar tidigare på fredag - yes!
Men sen när jag kom hem blev jag på jättedåligt humör ><'' Pluggade matte och det gick väl sådär bra. Vad fan är poängen med att kunna saker som jag aldrig mer någonsin alls kommer se eller behöva använda i verkliga livet? Till slut gav jag upp och lyckades somna istället. Fanfanfan. & min dator vill inte samarbeta med mig. Snudd på att man vill kasta den ut genom fönstret.
Jag vill bara att denna terminen ska ta slut, & att jag lyckas få G i allt... Sen under sommaren så jävlar! Ska hypa mig som fan för nu har jag ett mål att uppnå. Åååh jag är så happy för River-vet-vad! :D
MEN! (Som Tony Erving säger), så är det grymt mycket kvar innan vi slutar. Bara denna veckan så har jag hela 3 prov till; nationellt prov i Matte A del 1, nationellt prov i Matte B på torsdag (i fyra timmar!) & ett kursprov i franska på torsdag - diskussion typ. På måndag har jag även prov i historia om 1900-talet - 1:a och 2:a världskriget, & mellankrigstiden. Och andra delen i Matte A på tisdag. </3
Nej, nu är det lika bra att övergå till matten :/

Over and out. 


Kommentarer
Postat av: riiiiiiiiiiiiiiiver

du glömmde klassikern: "tänk på vad du säger - jämför du en svensk flicka med afrikansk?"

*längtar*

2008-05-07 @ 07:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0