- YOU OR THEM

Hej!
Nej jag har inte glömt bort att blogga, jag har bara inte orkat haha x) Här kommer i alla fall lite updates sen sist;

Torsdag: Var i skolan och sen ringde Linda mig och frågade om jag ville följa med till Media Markt. Vilket jag gjorde såklart (:

Fredag: Min enda lektion denna dag var gympa! :D Så jag åkte bara dit och simmade, hem en sväng och lämna/hämta saker, och sen drog jag till Lindas skola. När hon slutat så åkte vi in till stan för att köpa present till hennes mamma som fyllt år, Issa var även med oss då. Hem till Linda, slappa, laga mat, åka till hennes skola med hennes mamma - vi fixade inför Tomtbergadagen, la massa ätbara saker i massa hinkar som skulle vara vinster i deras lotteriförsäljning. & så fixade vi en skylt att hänga vid bordet imorgon.
Hem till henne igen då vi inte gjorde så mycket på ett tag, men sen kom vi på den finfina idén att göra en dammsugarreklam. Ja du läste rätt, en dammsugarreklam. Ni vet den reklamen som går på TV, Siemens nya dammsugare? "Vi befinner oss i detta hem där vi upptäckt en helt ny art..."  Den! Linda var dammsugare och jag var kameraman och den som pratar :P Fyfan vad vi skrattade kan jag säga! Hahahaha, ont-i-magen-börja-gråta-skratta! Kommer ut på Youtube sen! Anyway, segade vid datan och tjockade i oss glass, sen kollade jag på ishockeyn mellan Kanada och Sverige. Sverige förlorade tyvärr >:, & efter det somnade jag.

Lördag: Åkte till Tomtberga strax efter klockan nio, trötta som få. Fixade och donade lite med bord och hinkar och sådär. Jag stod och sålde mest av alla haha - och jag går inte ens i deras klass x) But I don't mind, det var faktiskt kul. Träffade Anita och Stefan bland annat! Kul att se dom igen (: Träffade också Jessica och Ziyi en snabbis, & såklart filurerna i Lindas klass - Philip, Issa & Corinna t.ex :* Och ja, det var väl det därifrån. Åkte till centrum med hennes mamma för att det var nån som fyllde år och dom skulle köpa present, och sen åkte vi hem till Linda igen. Jag & Linda slocknde båda två haha! Vi var så otroligt trötta. Sen skulle dom iväg till den som fyllde år, så hennes mamma skjutsade hem mig - snällt om jag får säga det själv! :D
Väl hemma kommer jag inte ihåg vad jag gjorde Oo Haha. Eller det var var hockey, Sverige - Finland? Sverige förlorade med 4-0. 4-0. Inte ens en bronsmedalj kunde vi få! & sen kom Kjelle och Åse över kom jag på ;P

Söndag: Segdag denna dag. Jag & Villy ägnade helhjärtat dagen åt att kolla på film x) Massa A nightmare on Elm Street blev det (: Det är ju bara ettan som är läskig! Blev ganska besviken på alla dom andra filmerna vi såg, 2-5:an var det btw :P Men ja, det var väl ungefär det vi höll på med hela dagen. Såg Transformers också senare på kvällen, ganska bra film faktiskt.

Måndag: Dagens första lektion var svenska, fyfan </3 Ni skulle känt min puls! Not good. Skulle ju hålla tal dåva, och det gick faktiskt bra när jag väl kom igång. Pratade hyfsat fritt och sneglade bara ner på mitt "stolpmanus" då och då. Talet skulle vara i 3 min, och jag hamnde på 3 min & 23 sek, men stackars Tina pratade i nästan 5 minuter! Karin sa att man kunde få IG om man inte höll sig på ~3min.
Efter det var det historia, men lektionen varade bara i typ 30 min x) Massa folk som tjatade om att få kolla på treornas poängjakt haha, så till slut tröttnade läraren och bara "Men gå då!" Nicenice. Åkte hem efter den lektionen och skippade fysiken (a) Somnade när jag kom hem och ägnade mig inte åt så mycket, på kvällen kollade jag i alla fall på film med Villy, Cloverfield blev det. Bra film!

Idag: Franska på morgonen då vi egentligen skulle spela upp våran minipjäs, men vet ni vad? Franskaläraren var inte där! >:D Hohoho. Men den andra franskaläraren underströk klart och tydligt att hon inte var sjuk, bara att hon inte var där Oo Weird det där. River & jag skrev/övade på våran och den är asbra, ganska kort men bra! Ingen i gruppen kommer fatta vad det roliga i 'pjäsen' är bara ><'' Men aja.
Bild efter det (: Lugn lektion och jag började på en ny uppgift. River kommer med idéerna och jag utför dom, och bildlärarn älskar det mehehe >:D! Stack hem efter det. Shame on me. Men nästa termin kommer bli bättre, believe me! Pluggat matte/sovit/pluggat matte/ätit/suttit vid datan. Matten går segt som as! Svårt som fan är det också ><'' Matte + Anna = <////3 x 1000!
Imorgon är jag ledig i alla fall >:D Eller, det är friluftsdag - orientering. Men eftersom jag inte har vanlig idrott så slipper jag just det, men jag ska ändå till tandläkaren imorrn vid 11.30, & så får jag jogga/gå när jag kommer hem istället. Nu ska jag läsa lite och kanske se på film med Villy sen, as usual (a) Hehe.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vet du, jag valde såklart fel format & de kostar mkt att göra om (a) men vi får göra om de i dagsljus :D (jag vet rätt format nu xD)

2008-05-21 @ 19:01:07
URL: http://bbaggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0