- WAS?

Dålig på att uppdatera I know, men det känns ändå som att det inte är nån som läser ><'' Dåliga på att kommentera är ni i alla fall. Denna helgen har vart väldigt lugn, med vissa inslag av aggression - ren avsky om jag får säga det själv. Tänkte summera helgen lite snabbt;

Fredag; Frivillig matte på morgonen så man hade ju släpat sig dit helt i onödan. Hade min sista gympalektion efter det och då hade jag massage, blev klar tidigare än väntat. Fick vänta i över en timme på att engelskan skulle börja där vi ändå inte gjorde nånting. Lämnade tillbaka böcker, gjorde en utvärdering och fick resultatet från Nationella. Och seriöst, fuck Karin! Jag BORDE fått MVG! Men nej, "..du måste våga prata mer."  Tror hon att jag är rädd för att prata eller vad fan är det frågan om? I Eng B & C ska jag fan visa henne. MVG, here I come!
Åkte och inhandlade mat med mamma, Villy och Malin efter det och sen... sen Oo.. jag kommer inte ihåg vad som hände resten av dagen/kvällen x) Aja.
Lördag; Var och klippte mig med mamma och Villy. Dom färgade också håret vilket jag också hade planerat att göra men hon orkade inte sa hon ><'' Ska göra det på fredag istället. Efter det åkte vi och köpte massa jord haha x) & lite mat efter det. Städade också Villys rum för en hundralapp ;) Och sen var det ju dags för ESC. Seriöst. Sveriges låt är inte dålig! Hur i hela fridens namn hamnade vi på en 18:e plats?! Vad har Europa emot Sverige? x) Och alla andra länder måste sluta kompisrösta ><'' Införskaffa en jury igen? Fattar inte hur Ryssland kunde vinna, låten var ju inte ens bra. Vet inte varför jag är så förbittrad över detta haha 8D
Söndag; Gick upp tidigt denna dag för att åka på en voltigetävling med Villy, mamma, Malin & Elin. Min kusin viktor skulle nämligen tävla (: Och han är bara 9 år! I alla fall, hans lag kom tvåa utav fem tävlande nybörjarlag så det var ju bra. Efter tävlingen åkte vi till McDonald's i Älvsjö för lite käk, & sen kollade vi in nya Willy's precis bredvid. Väl hemma hände inte så mycket, segade som fan. Kollade på Parlamentet och sen käka vi tårta, mors dag vafan! Mamma fick ett kort och choklad, hallontryffel, från Åre chokladfabrik (: Kikade på film med Villy men jag råkade somna höhö.
Idag; Hade ingen engelska så jag började vid 10.25. Samma sak hände som på engelskan i fredags, utvärdering och "talrespons". Fick VG på den! :D Åkte hem efter svenskan, whoops. Men gaaaaaargh på min buss! Skulle  ta 865:an hem som gick 11.40 nånting, och jag var där redan 11.20. Tror ni bussen kommer eller? Nej! Så nästa buss gick inte förrän 12.10 så jag väntade på bussen i hela 50 min ><'' Det var fan inte kul. Matteplugg när jag kom hem, matteprov imorrn </3 Känns inte som att det kommer gå bra men jag kan väl kanske lyckas skrapa ihop ett G åtminstonde.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG läser, men vet inte alltid vad jag ska kommentera! Men du kan också bli bättre på det ;) Har iallafall uppdaterat min blogg nu! Så in och läs/kommentera! :D

2008-06-03 @ 01:41:49
URL: http://lindholmaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0