- PEPP!

Hohoho, idag är jag pepp som få! Asnice dag i skolan; började med engelska på morgonen då jag hade muntliga nationella men det gick faktiskt bra! Pratade med River & vi hade gått igenom lite innan vad vi skulle säga och så, så jag pratade mer än vad jag skulle gjort i vanliga fall haha x) Svenska direkt efter det och vi "förberedde oss inför att hålla tal" typ. Någonting som jag verkligen inte vill, men aja. Bara jag hittar på nåt bra ämne så kanske det kommer gå bra... Lunch på det (McDonalds's hehe) och sen var det dags för historia. Vi gjorde inte så mycket på lektionen, läraren gick igenom lite och sen fick vi jobba själva. Men jag & River satt i bibblan och pluggade lite matte istället. Sen var det dags för håltimme - och där var dagens höjdpunkt! :D Haha nej men faktiskt. Jag och River promenerade runt aslänge och planerade inför sommaren 2009 - det kommer bli så jävla nice alltså. Tyvärr kan jag inte säga nånting till er ;D Men i alla fall. Jag är pepp som fan på det!
Fysik var dagens sista lektion och det gick väl okej. Förstod inte allting men min lärare har en tendens att upprepa sig åtskilliga (heter det så?) gånger.
Idag har jag för övrigt käkat grymt mycket glass x) 1 McFlurry daim, 1 Sandwich, 1 Magnum mandel & 1 Ananas split mohaha. Men sommar = glass, och det har vart grymt  varmt och soligt ute idag. I like.

Bilder;
1 månad sen Jennifer åkte till Colombia .__.
1 månad sen jag såg Kate Nash <3
1 månad kvar till skolavslutningen :'D

         

Over and out.

Kommentarer
Postat av: riiiiiiiiiiiiiiiver

det SMÄRTAR att erkänna men jag gillar din blogg SKARPT! (inte bara för att jag näms duuuuuuh)

åtskilliga = korrekt

sommaren 09 = ojojoj (du-vet-vad-som-jag-ska-fixa är inte på G ännu men jag SKA :P, vi pratar mer imorron på bilden - men ser till att IDIOTEN inte förstår tihi)

2008-05-05 @ 20:33:34
Postat av: Linda

är de filip som sitter & gäspar på sista bilden? :D skickaskicka!

2008-05-06 @ 18:43:36
URL: http://bbaggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0