- MATH

SItter i skolan just nu, har varit med Tina dom två senaste timmarna (: Väntar på att mitt förbannade franskaprov ska börja nån gång ><'' Kommer faila som faaaaan.
Matteprovet gick faktiskt bra idag! :D Svarade på många VG-frågor faktiskt, men vi får se hur det går. G får jag i all fall - skööööönt!
På fredag så ska jag kanske följa med min klass på Paintball! Vet inte hur jag ska göra ännu, för det kostar typ 250kr ><'' Vet inte hur mkt pengar jag har haha. Men jag ska ju kanske in till stan och träffa Lovisa, typ lämna posters till henne. Men som sagt, får se hur det blir.
Nu är det bara en halvtimme kvar till franskan börjar, sen ska jag hem och plugga historia. Det kommer inte alls att gå bra.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0