- LINDLUTT

Idag har jag spenderat dagen med Linda (: Träffade henne vid kl 1 då vi tog bussen till Media Markt i Kungens Kurva. Hon skulle be om hjälp med hennes CD-skivor till hennes videokamera. Vi strosade ner till skivavdelningen efter det där jag köpte 3 st skivor! Med The Cure ;) <3
Sen gick vi till IKEA för att jag skulle köpa hjortronsylt haha x) Hjortron på engelska heter förövrigt cloudberry. Aja, väl där så käkade vi också >:D. Sen gick vi bort till H&M där jag fick Linda att prova en massa olika klänningar x) Haha det var roligt! Bilder kommer på bdb sen (yyy) Gick vidare till City Gross efter det där jag köpte Coca Cola Vanilla och Coca Cola Cherry - så sjukt goda så det finns inte! Sen ville Linda gå in på Hööks - en mindre rolig affär när man inte är hästintresserad ^^ Efter det gick vi tillbaka hela vägen till Heron City igen, fast nu skulle vi gå på bio tänkte vi. Men det fanns ingen som verkade överdrivet bra så vi köpte chips och cola inne på Willys innan vi stack hem till henne (: Väl hemma hos henne fick vi otaliga antal skrattanfall haha, såna där som man får så förjävla ont i magen av. Men kul var det haha. & ja, vad hände sen... Vi pratade med Jennifer ett tag på msn <3 Alltså, fyfan .__. Saknar henne så jävla innerligt! Om två dagar så har hon vart borta i en hel månad </3. Fick också reda på lite saker som var mindre roliga... jag tänker på dig dagligen, Jennifer <3 Påminns om dig hela, verkligen hela, tiden. Mest genom musik som man lyssnar på, som man vart med dig när man lyssnat på eller bara är så du. Come home soon, prettyplease? Ich liebe dich <3
Iaf, vid halv nio så åkte jag hem från Linda och när jag kom till centrum så träffade jag Steff! Vi var dom enda på hela bussen haha, & så går vi ju av på samma hållplats hehe. Käkade lite sen middag när jag väl kom hem och sen satte jag mig vid datan. Big surprise.
Nu hade jag tänkt kolla på Forrest Gump innan jag ska sova. Älskar verkligen den filmen alltså <3
Imorrn kommer mormor & Lasse hit också (: & då kan man inte sova så länge man vill ><'' Men aja, det är väl bra I guess.
God natt folks!

Kommentarer
Postat av: Linda

-hjärta-!

2008-05-06 @ 18:42:15
URL: http://bbaggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0