- IBLAND

"Låten är "Fronda - Ett rop på hjälp"

Här kommer ett inlägg, du som ville ha det.

Men problemet är att jag inte kommer på nåt att skriva om. Allt jag tänker på är ångest, smärta, ensamhet, ledsamhet. Hur många andra nittonåringar fantiserar om sin egen begravning?! Har till och med valt ut en låt (inläggets titel)."

"Om jag hade bott själv hade jag nog tagit mig en liten rakbladsromans."

Ibland undrar jag hur folk tänker. Det är en kompis till mig som har skrivit det där i hans blogg. Hur kan man endast tänka på dom sakerna? Klart som fan att man mår dåligt om det är det enda som man tänker på. Gör nånting åt saken istället vafan! Jag vette fan, fundera på vad du verkligen gillar att göra och hitta andra personer som också tycker så. Var social mot folk! Låt inte alltid dom ta första steget att börja prata med just dig. Tänk på nånting som gör dig glad istället! Gaaah så irriterad jag blir. Nu så kommer han säkerligen inte läsa det här, men w/e.

Idag hade jag nationellt prov i Matte A, och jag tror faktiskt att det gick ganska bra! Mötte upp River efter det och vi bestämde oss för att gå hem efter matten. Fanfanfan. "Men vi har faktiskt varit duktiga och inte skolkat på flera dagar nu!" "Två." Sorgligt men sant haha. Iaf, åkte till Tomtberga efter matten dårå och lånade Lindas historiebok, för det står typ apmycket om det vi har prov på på måndag. Tillbaka till centrum, gick in på affärn och köpte en Ben & Jerry's - ONE Cheesecake Brownie. Den där nya smaken. Den levde inte riktigt upp till mina förväntningar faktiskt, tyckte den hade en slags sur smak eller vad man ska säga ><'' Rekomenderar den inte i alla fall :P
Sen har jag hållt på att plugga lite matte inför imorrn - men algebra kan gå och dränka sig i klorin </3. Seriöst. Jag fattar ingenting. Helt jävla onödigt är det också. Bara inse att matte inte riiiiktigt är min grej. I alla fall inte Matte B-kursen. Som det ser ut nu kommer det gå käpprätt åt helvete imorrn. Och efter dom 4 timmarna som provet faktiskt pågår så har jag ju franskaprov efter. Dagen kan inte bli bättre! <3 Ohja. Längtar. Mycket.



Over and out.


Kommentarer
Postat av: riiiiiiiiiiiiiiiver

håller med om
B&J:n

om matten:
1. gör ditt bästa, omprov på resten - no big deal
2. du kmr behöva plugga algebra i sommar isf; det behöver du för c/d/e - men då kmr du iaf ha gott om
tid och kunna ta "små portioner" s.a.s.

2008-05-07 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0