- GO!

Yes River, du kan få handen om du vill ha den. <:

Idag har jag, mamma, Villy & Benny vart ute och handlat. Jag fick ett par svarta pumps av mamma & så köpte jag två filmer, Forrest Gump och En riddares historia. Käkade lunch på McDonald's, och sen har inte så mycket mer hänt. Hjälpt till att fixa lite på tomten och sen kom min kusin Viktor hit.
Juste, jag och Villy var tvungen att duscha sotis haha! xD Han luktade apa och det hade fastnat massa saker i hans päls. Men det var asjobbigt att höra hans hjärtskärande jamande när han ville gå ut ur duschen, men nu är han i alla fall ren (yyy)
Nu kmr det 3 st bilder; en på handen, en på sotis (från förra året när han blev duschad) & en på mina nya pumps.

image12 image13
image14

Over and out.

Kommentarer
Postat av: riiiiiiiiiiiiver

1. danke shönen (tvivlar på stavningen)
2. svårt att tänka mig dig i pumps... inget fördömmande, bara out-of-character lol :P
3. "tomten" tänkte jag självkart var TOMTEN, alltså santa clause - inte the garden så jag bah "????????"
då-måste-vara-tydlig
4. dina smilis är fula
:D

2008-05-01 @ 23:46:42
Postat av: riiiiiiiiiiiiver

just so you know: har lagt upp ngr (kmr fler) dagisfranska-övningar i min glosbok... du kanske är mer hypad än jag men in case you're not...
(facile @ glosboken) (@-prylen = sarksam)
pecae brotha

2008-05-02 @ 00:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0