- FINALLY!

Idag var jag hos tandläkaren! :D Gick där ifrån med ett stort leende på läpparna. Guess what? Jag får ta bort min tandställning nästa gång! >:'D Fatta lycklig jag är! Efter två jävla år är det äääääntligen dags. Can't wait!
Eller, först ska jag på röntgen & sen till Gerogios 1½ vecka efter det, och om röntgenbilderna är bra så får jag ta bort tandställningen. Men jag ska först dit på morgonen, så tar dom bort i den nedre käken och så ska jag få nån slags skena så att tänderna hålls på plats. Sen ska jag dit samma dag fast på eftermiddagen och ta bort den i överkäken - & sen är den borta! <3 Idag fick jag också ta bort sakerna bakom mina framtänder som hindrade mig från att bita så nu kan jag tugga ordentligt!!!
Häromdan fick jag också ett brev från vanliga Folktandvården om att jag skulle dit, och där har jag inte vart sen jag fick tandställningen för ~2 år sen - snacka om att jag kommer ha hål i tänderna! >_> Man kommer ju inte åt överallt med tandställningen, så... Men screw that, jag slipper ha massa saker i munnen! :''''D Glad_tjej_91 ohja.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0