- CROSS YOUR FINGERS

Så, vad har hänt sen sist då?

Fredag; mötte Ellie efter skolan och vi gick hem till mig från Balingsnäs, typ 5 km! Sen solade vi, hoppade massa studsmatta och sen åkte vi ut på en liten cykeltur med Malin också, i Gladö - och vi körde vilse lol! Fail som fan. Men en lång cykelrunda blev det, typ 1 mil eller nåt ;) Sen på kvällen så bästämde vi oss för att ha ett litet photoshoot så vi packar lite kläder och accessoarer (stavning?) och hoppar på cyklarna. Bilder kommer i sinom tid.
Lördag; solade större delen av dagen och gjorde inte så mycket först, det var så jävla varmt ute! Sen kom Phia, Ari, Robin, Thomas & Camilla hit för en grillkväll. Mys som fan! Men när dom kom hit hade dom glömt att köpa nån dricka till oss barn så jag och Ellie cyklar till centrum för att köpa det, och sen tillbaka dårå - ~12km! Oh yes vi är duktiga som få. Sen vid ~11 så åker alla hem.
Söndag; vaknar vid 11, ser att det är lika varmt ute som igår så jag drar på mig bikinin och smörjer in mig så att jag inte bränner mig och drar ut på tomten och solar. Sen var jag ute större delen av dagen faktiskt. Jag & Malin sprang i vattenspridaren också haha och fyfan vad kallt det var! Det är ju sjövatten vi får, så det är väl inte mer än 15 grader varmt haha. Sen vid 7 så drar jag ut och joggar/går och får sällskap av Malin som cyklar.

Inte hunnit plugga mycket alls denna helgen, fanfanfan! Historieprov imorrn (/alternativt onsdag? Hörde att det blivit flyttat men jag är inte säker), får se hur det går.
Nu hade jag faktiskt tänkt gå och lägga mig tidigt, man blir fan trött av att röra på sig så mycket x)
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0