- ANOTHER DAY ANOTHER WAY

Idag var jag hemma från skolan x) Kunde inte hitta mitt busskort imorse! & min hemmanyckel ligger ju såklart i busskortsfodralet så jag kunde inte ta mig till skolan på nåt annat vis. Suck. Hittade i alla fall busskortet och så för en liten stund sen - i tvättkorgen! O___o Fråga mig inte hur det hamnade där för det har jag ingen aning om haha.
Missade ju då mitt historieprov i skolan men det gör inget, för jag skulle ändå skrivit ett IG. Jag tror däremot att min kemilärare är ganska bitter på mig för jag har missat sjukt många kemilektioner. Anyways.
Idag har jag; letat busskort, slappat & pluggat lite. Läste lite också bara för att det var så länge sen :P
På måndag ska jag hålla tal i skolan - jag vill inte! Jag ska prata om konserter & prata om The Cure som 'konsertupplevelse'. Man ska stå där framme i 3 minuter och prata, och jag lovar att jag kommer hamna på typ 2 eftersom jag pratar mycket fortare för att jag bara vill komma därifrån. Skiter i att min klass är cp och inte lika musikintresserade som jag är, vem vet... jag kanske frälser dom lite till att vilja gå på konserter? Sure hope so! Min lärare har också sagt att man kan spela upp musik för att fånga åhörarna - ska jag kanske ta med en låt och spela lågt i bakgrunden medans jag pratar? Jag tror att jag skulle kunna bli lugnare av det själv så jag ska nog satsa på det. Jag ska i alla fall ha på mig min The Cure-tröja från konserten - den med Robert's ansikte på hela framsidan! Jag har däremot inte skrivit klart talet men snart så! Det blir att öva, öva och åter öva i helgen i alla fall.

På tal om The Cure så slänger jag in en bild på Robert från konserten <3
& en från när jag köade :P

   

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0