- 24 FRÅGOR

Plats? Mitt rum.
Tillstånd? Extremt uttråkad, & lite på dåligt humör.
Sovit gott inatt? Jadå, hade en jättekonstig men samtidigt rolig dröm x)
Vilket vin dricker du? Tycker om både vitt och rött, men kan inte nåt speciellt märke.
Vilka sjukdomar har du? Inga som jag vet om i alla fall.
Favoritord? Många! Men just nu... äh jag vet inte.
Hur många vänner har du? Inte så många, men dom jag har står mig nära.
Mamma eller pappa? Mamma.
Favoritfilm? Finns så många bra! Men I manegen med Glenn Killing <3
Känner du en snygg kille? Johoru.
Går du på disco? Haha nej det var ett tag sen va.
Har du körkort? Nej, men så fort jag är 18, då jävlar!
Har du en mobil? Men, ja x)
Raggar du över nätet? Nja, det vill jag inte påstå.
Gillar du att duscha ofta? Jorå, men vårat vatten stinker så pass så det knappt går ><''
Ligger Skåne i Sverige? Är solen varm?
Vad äter du när du fikar? Kakor is the shit.
Vad åt du senast? Ostbågar.
Vem ringde dig senast? Bob, men jag hann inte svara.
Favorittidning? Läser inte tidningar speciellt ofta.
Favoritdryck? Portello, & juice.
Favoritdjur? Katt <3
Söndagssysselsättning? Sova & läsa. Städa möjligtvis.
Valfri åsikt? Sommarlov året runt! 

Listan är brutalt stulen från Emelie <3, http://lindholmaren.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha akta så att jag inte anmäler dig för stöld Muahhahaha! ;)

2008-05-02 @ 22:20:55
URL: http://lindholmaren.blogg.se
Postat av: riiiiiiiiiiiiver

du får svara på mina kommentarer :P

2008-05-03 @ 08:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0