- ><''

Uuuuh. jag är på grymt jävla dåligt humör.
Imorrn har jag nationellt prov i Matte A. GREAT!
Min franskalärare ringde mig IDAG och sa att jag skulle göra dom missade kursproven IMORRN! Gaaaaargghhhh! Vem gör så? Hur fan ska jag kunna lära mig allting till imorrn? Helt sinnessjukt. "Jag glömde säga till dig innan." Tack så jävla mycket för den.
Sen så råkade jag somna och sov i typ 2 timmar. Fan.
Har även historieprov på onsdag. Yaaaaaay! <3
3 prov på 2 dagar sitter aldrig fel <3
Varför ska dom lägga allting i slutet av terminen? Idioter.

Nu har jag bara lust att lägga mig och sova, och inte vakna upp förrän sommarlovet börjar.
Enda positiva den här veckan är att jag slutar 10.30 på fredag.
& idag har jag gått cirka en mil i mina Converse, ni anar inte hur ont i fötterna jag har ><''

Erase and rewind. Vore kul att börja om skolan helt och inte fucka upp precis allting som jag har gjort nu.

HjkidnoiaJFNCHIvkjkjfnkjVFBKJBGKJVB JK JlnvkelNLnfjkJn k - för att citera min hjärna. Massa tankar som går runt, runt, runt.

Kommentarer
Postat av: Linda

men fifan vad skojj då :o
hallå jag tappa min mobil idag, ville ju leka

2008-05-13 @ 14:33:32
URL: http://bbaggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0