- YOU CAN HAVE IT ALL

Juste! Till råga på allt har jag myggbett överallt. Och jag kan verkligen inte sluta klia. Slutar med att allting blir helt sönderrivet och ja... ><. Så går det när man envisas med att ha fönstret öppet inte mer än 3-4 cm, och sover utan kläder för att det är så förjävla varmt i mitt rum.
Tack för salubrin i alla fall! :O Men fyfan vad det svider när man har på det .__.'

Edit; Vädret är uruselt. Det antingen regnar, blåser eller är molnigt hela tiden.

Edit 2; Jag har tappat bort sladden till kameraladdaren. </3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sist jag hade myggbett fick jag 27 st på fyra timmar O.o och jag var ändå i solen!

2008-07-03 @ 15:34:12
URL: http://tlypsywee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0