- WHAT DID I EVER GIVE YOU?

Alltså ucsh och fy vilket tråkigt sommarlov jag har >< Jag gör.... ingenting. Idag gick jag upp vid kl 2, grattis Anna! Varför kan man inte hålla dygnsrytmen så att man kan gå upp relativt tidigt så att man faktiskt kan göra nånting och inte sova bort hela dagen? Ändå så ställer jag klockan på 9 varje morgon, och jag kan inte ens komma ihåg att jag vaknar och stänger av alarmet. Usch.
Den här kommande veckan har jag ingenting planerat, förutom att systeryster fyller år på onsdag så då ska man ju fira henne. Jag hinner inte träffa Bob innan hon åker till Irland på torsdag. Och hon kommer inte hem förrän 16:e augusti. That sucks. Vad gör alla på sommarlovet? Jag lyckas alltid ha lika tråkigt varenda sommar. Jag blir helt galen. Men om en vecka så kommer släkten hit från Halmstad - efterlängtat! De stannar i 2 veckor, och när dom har åkt börjar jag jobba. Jobbar vecka 30, 31 och 33.
NÅGON SOM VILL SES DENNA VECKAN?! Prettyplease?

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill :D

2008-06-30 @ 18:54:51
URL: http://bbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0