- NOODLEPOKE

Hoho, har vart med Linda större delen av dan :D
Vi träffades vid 4 i eftermiddags och då började vår jakt på dom rätta nudlarna haha xD Vi hade nämligen en nudlarätartävling idag men båda två äter bara en sorts nudlar. Så då bar det iväg till ICA-kvarnen, tillbaka till centrum för att ta pendeltåget till Tumba och in på Willys, sen bussen hem till Linda ^^
När vi kom hem till henne så kollade vi på Lejonkungen <3! Åååh vad jag gillar den filmen! Gamla barnfilmer ÄR, upprepar Ä-R myyyyycket bättre än "dagens barnfilmer" ><, eller vad man ska kalla det.
I alla fall, efter det började tävlingen! Vi gjorde i ordning två nudelpåsar var, och sen började vi äta xD Det var tidsbegränsat också och tävlingen gick ut på att man skulle äta mest nudlar under den tiden. Gissa vem som vann då? JAAAAAG! :D Jag fick i mig båda påsarna och då var det ändå 5 min kvar av tiden xD Men det tog emot ska jag säga, tog emot som fan att få ner allting </3 Man var ju lite smått illamående efter det ><. Fail. Men vi filmade också hahaha, och filmen blev rolig som få, l-o-v-a-r!!1! Kommer inom snar framtid upp på Youtube!
Sen så har vi bara suttit vid datan resten av kvällen >< Men åååh, jag har pratat med Tobias som bor i Lund :* Vi planerar att han ska komma hit! Och om allting går som planerat så är han här redan på måndag morgon, då efter att ha åkt nattåg hit xD Haha stackarn. Men synd om mig med, då måste jag gå upp INNAN kl 6 på måndag >< Hur ska detta gå?
Och gueeeeeess what? :D Imorrn får jag ta bort min tandställning!!!!!1!!!111!!!1!!!11!11!!! :''''D Ifall röntgen visa att det såg bra ut så det hoppas vi på. Har jag läääängtat eller? :D
Haha, slut på detta meningslösa inlägget nu.
Puuuuuss på er, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0