- DAMN IT

Vet ni hur mycket jag måste plugga varje dag? 1 delkapitel i matte/dag, 2 delkapitel i kemi/dag, 1 delkapitel fysik/dag, 1 kapitel franska/10 dagar, 1 engelsk bok/veckan, ~5 sidor historia/dag + en essäfråga/20dagar. Och.. det var nog allt.
Jag är dessutom hos mormor för tillfället, men det är väl kanske bra. Hade jag vart hemma hade jag inte pluggat alls.
Men det är därför jag inte är så aktiv på bloggen + att det har krånglat + att typ 2st läser + mina dagar är så innehållslösa.

- Fyllde ju år förra veckan och då inkasserade man 3500kr!
- Skolavslutning i torsdags + Gröna Lund med Marielle :D Lyckat som få!

ÖVER OCH UT!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh, pengar, det skulle jag verkligen behöva i nuläget xD

2008-06-16 @ 19:39:19
URL: http://tlypsywee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0