- YOUNG LOVE

Anna Larsson säger:

det var Marielle som ringde :*

'tobias - Arvika! Pajala. Sthlm! säger:

okok

Anna Larsson säger:

alltså åh hon är så söt x) vi har sms:at som fan dom senaste dagarna. och hon har tjatat som fan på att vi ska ses x) (fast ingen kan .__.'), och så sa hon att det var trevigt/mysigt att sova med mig och så avsluta hon ett sms med "puss <3"

Anna Larsson säger:

= glad Anna, fer sure.

Anna Larsson säger:

haha

'tobias - Arvika! Pajala. Sthlm! säger:

hah vad kul då

'tobias - Arvika! Pajala. Sthlm! säger:

själv är jag nöjd över att Hannah ville prata med mig idag!

Anna Larsson säger:

varför får jag intrycket av att du blev sur? ><

'tobias - Arvika! Pajala. Sthlm! säger:

nejdå

'tobias - Arvika! Pajala. Sthlm! säger:

typ 30 % avis och 70 % utanför

Anna Larsson säger:

vägra bli glad för min skull.

Anna Larsson säger:

><

'tobias - Arvika! Pajala. Sthlm! säger:
detsamma.

Anna Larsson säger:
va?

'tobias - Arvika! Pajala. Sthlm! säger:
ja, och det gör ont att få "men försök mer" när man sträcker ut en hand ><

Jag. Orkar. Inte. Mer. Seriöst.
Nån som förstår min frustration just nu? Var vänlig kommentera det här inlägget i såna fall!


Kommentarer
Postat av: Linda

moget betéende..men altså jag vill inte säga nått heller för jag vet ju inte vad som hänt ;o

2008-07-09 @ 00:16:45
URL: http://bbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0