- I AM SAILING

Först och främst, ett stort tack till Veronica och Linda som kommenterade mitt förra inlägg! <3
Veronica, jag skulle verkligen vilja bli bättre kompis med dig :* Vet liksom bara inte... hur jag ska fortsätta från nu om du fattar vad jag menar x)
Linda, du och jag blir bara bättre och bättre kompisar! Vi har aldrig tråkigt tillsammans xD Vilka idéer vi två har alltså :* <3

Sådärja. Igår (lördag) var jag som sagt ute på sjön! Det blev en tidig uppgång vid 8 ungefär, och vid 9 bar det av till Nacka där båten ligger till. Efter lite förberedelser så åkte vi iväg med båten och då skulle vi först åka och tanka. Ett ganska dyrt besök haha x) Sen började vi åka 'på riktigt'. Vädret var helt kanon! Fick smörja in mig med solskyddsfaktor 60 :O, brände mig i alla fall inte till skillnad mot Villy som ser ut som en kräfta haha :P Iaf, det slutade med att vi åkte runt hela Värmdö så det blev en ganska lång tur. Jag somnade åtskilliga gånger på båten hehe (a). Men jag hade bara sovit 4 timmar på natten... Det grillades även korv på båten, hur mysigt som helst! Vi kom tillbaka till Nacka ungefär vid klockan 18 <:
Allting var hur bra som helst. Flera såna här dagar tack :D! Juste, vi fick hur mycket uppmärksamhet på båten som helst xD Haha, av alla andra båtar alltså. Båten är så himla stor alltså.
Så ja, det var min lyckade lördag :* Vad har folket haft för sig då? (:

Haddå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0