- HIDING UNDER WATER

Jag tar åt mig av allting som alla säger. Jag kan inte hjälpa det, och det är jävligt tröttsamt. Försöker att låtsas som ingenting men vafan.
Nu handlar det mest om vad folk skriver. Skriver nån nånstans att dom är sjukt besviken på nån, eller anklagar nån så tänker jag jämt "Är det mig personen menar? Vad har jag gjort?"  Jag blir så osäker på mig själv i såna situationer. Flera stycken (3-4 vad jag kmr på) har ja, alla samtidigt ungefär, nämnt att dom vill säga upp kontakten med folk men att dom är för snälla för det, inte vet hur dom ska säga det eller nån annan anledning. Är jag en av dom? Som folk vill säga upp kontakten med alltså...
När man inte gör nånting om dagarna så tänker man överdrivet mycket. Och det har blivit mycket tänk dom sista dagarna. Allting som man inte vill tänka på poppar upp i huvudet. Dåliga som bra saker, men mest dåliga.
Varför kan jag inte se tillbaka på nånting utan att ångra nånting jag sagt/gjort?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag kan säga att jag vill säga upp kontakten med många utav mina nära vänner. That's true, så det är inte dig jag menar i alla fall.

Fast å andra sidan...jag känner dig knappt ^^ och man kan ju inte säga upp kontaken med någon man knappt känner, aight? (:

2008-07-05 @ 11:45:51
URL: http://tlypsywee.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vill ha dig som vän :) massahjärtan

2008-07-06 @ 15:38:26
URL: http://bbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0