- EN AV ALLA DOM

Idag fyller min katt Sotis 16 år! :D Tror du att vi har skämt bort honom eller? (a) Eehm, JA.
På Coop inhandlades det; en korg (att sova i), kattmynta, makrill i tomatsås, en leksak, Sheba (svindyr kattmat) läckerheter :P, med 'Havets läckerheter' och 'Kyckling & anka'.
 En sån liten sak kosta typ 11-12kr >< Men hey, man fyller bara år en gång om året. Människoår då alltså haha :P Han åt dom med aptit må jag säga!

Efter affären så åt jag upp min Ben & Jerry's som jag köpte <3 Typ 1½ månad sen jag åt en sist!
Vi spelade lite krocket, och sen kom Lena hit som flyttat till Holland. Vi bodde grannar förut (10nr ifrån varann xD). Efter hon åkt så åkte vi på bio och såg på "Narnia - prince Caspian". Den var faktiskt bra! Vi kom hem vid 9 och då var det dags för middag haha xD Sent som fan jag vet. Vi åt vildsvin till middag! :O Det var faktiskt jättegott :D
& nu sitter jag här <: Ska nog försöka sova snart, ska nämligen leka med Linda imorrn. Och sen på kvällen kommer Halmstadsgänget <3

Slänger in en bild på födelsedagsbarnet också :D Gosh vad jag älskar den lilla pälsbollen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0