- ALIVE AND KICKING

Har inte bloggat på ett tag, I know. Men släkten från Halmstad är ju här så jag försöker att inte sitta vid datan så mycket.
Det... händer inte så mycket. Var ju på en liten kryssning i torsdags, vet inte om jag har skrivit det? :P Haha. & i söndags så var vi på Kolmården hela dagen. Jag & Bob hade även våran 2-årsdag då <3 Exakt 2 år sedan vi sågs för första gången. I love that girl <3 Hon ringde mig också under tiden hon var på festivalen, fick höra när Kate Nash sjöng 'Mouthwash'! Tanken var att jag skulle få höra Kaiser Chiefs också men hennes mobil dog tydligen .__.' I alla fall, jag började grina som fan mitt inne på Coop Forum när jag fick höra Kate. Jag ska se henne nån mer gång! Samma sak med Kaiser Chiefs. Men då slås jag av tanken, tänk ifall Kaiser Chiefs typ splittras & Kate typ... bara inte vill sjunga nå mer? Troligt att det händer men liksom, ja. Det får fan inte hända ;;;___;;;;;;.
I aaaaalla fall, igår så... gjorde vi nog inte heller nånting. Inte idag heller. Kom i alla fall iväg till centrum och handlade lite med dom. Sen har det blivit tv-spel & kortspel (yyy).
Men imorrn så ska mamma, Malin, Thomas, Jessica, Jocke och Tobbe åka iväg till morfar/farfar/pappa (xD) i Uppsala. Det får inte plats nån mer i bilen så jag, Villy & Viktor får åka tåg, men då åker vi direkt till mormor & Lasse (: Hoppas på att det inte är så varmt imorrn bara, för det är jobbigt att åka buss/pendeltåg/tåg/buss i värme, ska ändå åka ~15 mil.
Ja, det var väl allt för mig den här gången. Kommer nog inte kunna sitta vid datan nånting när vi är hos mormor, för när det åskade & blixtrade häromdan så pajade datan/modemet/whatever och deras hemtelefon ><
Haddå.
(På tal om "haddå", så är Villy en väldigt bra morbror :* Han... bara är det xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0