- "WHAT THE HELL?! O_O"


- Du får också äta chips om du vill!

- Du sa att du hade varit i Ukraina sa du?
- *nickar*
- Mmm... Varbölden du har här ser väldigt ukrainsk ut. Och... den tycker jag vi fixar bort för det är ju inte så kul att ha den liksom. :/
- *skakar på huvudet*

Hahahahaha, så mycket roligare när man hör henne säga det x'D Gynekologens offer II heter den, kolla denna länken http://www.youtube.com/watch?v=qgEFB44YPyY (yyy)


Inte så mycket att säga om dagen. Patrik var emo på mattelektionen och Behzad var väldigt förvirrad på fysiklektionen, därav rubriken. x'D Behzad blir lite mer mänsklig när han säger såna saker HAHA! And as always - lite hat mot en viss A i klassen. <3
& jag lyckades ju såklart somna mellan 7 och 9 idag ungefär, så önska mig lycka till om att kunna somna nu snart.

Ehehehehehe, vet inte vad mer jag ska skriva. Nu väntar lite tyskaplugg och sen så ska jag göra ett tappert försök på att sova.
Tschüss!


Time has been replaced by a countdown; 82 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0